Czy powinno się rezerwować wcześniej zabiegi?
Jeżeli planują Państwo skorzystać z zabiegów, warto zadzwonić kilka dni wcześniej i zarezerwować czas, który będzie dla Państwa najlepszy. Wcześniejsze dokonanie rezerwacji zabiegów jest zalecane aby uniknąć rozczarowania w razie braku wolnych terminów.
Kto pomoże mi wybrać odpowiednie zabiegi? Pracownicy recepcji Medical Spa & Wellness z przyjemnością udzielą Państwu niezbędnych informacji o zabiegach. Na życzenie będą Państwo mogli skorzystać z bezpłatnej konsultacji lekarskiej lub kosmetycznej, na której specjaliści doradzą jakie zabiegi są dla Państwa wskazane.
Stan mojego zdrowia nie jest najlepszy - co wtedy?
Należy poinformować o wszelkich problemach zdrowotnych, alergiach, urazach, przebytych chorobach, zażywanych lekach, które mogą wpłynąć na przebieg zabiegu lub jakość korzystania z Medical Spa & Wellness. Należy również poinformować o ciąży.
Na co należy uważać zanim skorzystamy z zabiegu Spa?
- Panom planującym zabiegi na twarz zaleca się golenie, nie jest to jednak obowiązkowe. Należy to zrobić co najmniej na 2 godziny przed planowaną wizytą u kosmetyczki, by uniknąć podrażnienia skóry.
- Panie, które zaplanowały zabiegi na całe ciało powinny depilację wykonać najpóźniej dobę przed zamówionym masażem, maską czy peelingiem.
- Należy ograniczyć intensywność korzystania z kąpieli słonecznej bezpośrednio przed i po zabiegu.
- Na godzinę przed zabiegami i zajęciami nie należy spożywać obfitych posiłków.
- Odradza się spożywanie alkoholu na kilka godzin przed planowanym zabiegiem.
Co należy ubrać w czasie pobytu w części Spa?
Na zabiegi Spa najlepiej przyjść ubranym w szlafrok, klapki oraz strój kąpielowy czy bieliznę. Szlafroki są dostępne w pokoju hotelowym lub bezpłatnie w recepcji Medical Spa & Wellness. Przed zabiegami otrzymają Państwo ręcznik oraz jednorazową bieliznę, gdyż używane w trakcie zabiegów kosmetyki mogą powodować zabrudzenia trudne do usunięcia.
Co należy ubrać w czasie pobytu w części Medical?
Przede wszystkim wygodne ubrania. W zależności od rodzajów zabiegów należy mieć ze sobą odzież i buty sportowe, strój kąpielowy i klapki basenowe. Szlafroki są dostepne w pokoju hotelowym lub bezpłatnie w recepcji Medical Spa & Wellness. Szczegółowe informacje dotyczące jak przygotować się do poszczególnych zabiegów znajdą Państwo poniżej.
Zabiegi krioterapii miejscowej i ogólnoustrojowej:
- Nie korzystaj przed i po zabiegu z kąpieli, prysznica, kąpieli słonecznych i wszystkich zabiegów rozgrzewających (zakaz trwa do maksimum 1 h)
- Pamiętaj ! Skóra do zabiegu musi być sucha!!!
- Po zabiegu rozgrzej się, ćwicząc w cardio roomie
- Na zabieg kriosauny weź ze sobą: bawełnianą bieliznę, grube skarpety, rękawiczki oraz przed zabiegiem zdejmij biżuterię, aby uniknąć odmrożenia
Kąpiele:
- na zabieg przyjść ubranym w szlafrok i klapki
- przed zabiegami otrzymają Państwo ręcznik
- podczas kąpieli leż spokojnie, nie chlap się, nie nacieraj ponieważ wykonywanie zbędnych ruchów powoduje ulatnianie się substancji leczniczych
- po kąpieli wskazany jest odpoczynek, poleż pod ciepłym okryciem
- nie korzystaj minimum przez 2 h przed i po kąpieli z zabiegów krioterapii
Fitness, gimnastyka indywidualna, terapia manualna:
- ubierz wygodny strój sportowy, który nie będzie krępował Twoich ruchów podczas zajęć
- ubierz sportowe obuwie
- na godzinę przed zajęciami nie spożywaj obfitych posiłków
Co się stanie jeśli spóźnimy się na zabieg?
W razie Państwa spóźnienia, czas zabiegu zostanie skrócony, jakkolwiek zostaną Państwo obciążeni pełnym kosztem zabiegu.
Co się stanie jeśli zapomnę o zabiegu?
Prosimy - nie zapominaj! W przypadku braku anulacji zabiegu oraz nie pojawienia się Państwa, konto pokoju hotelowego zostanie obciążone 100% kosztem planowanego zabiegu.
Czy można zrezygnować z zabiegu Medical lub Spa?
Tak, ale należy to zrobić odpowiednio wcześniej, w przeciwnym razie zostaną Państwo obciążeni zgodnie z polityką anulacji za zamówioną usługę.
Jaka jest polityka anulowania rezerwacji zabiegów?
Prosimy by anulacji dokonywać minimum 4 godz. przed czasem rozpoczęcia zabiegu, by uniknąć obciążenia. Anulacje w czasie poniżej 4 godz. przed planowanym zabiegiem skutkują obciążeniem konta pokoju hotelowego 50% kosztem planowanego zabiegu. W przypadku braku anulacji zabiegu oraz nie pojawienia się klienta konto pokoju hotelowego zostanie obciążone 100% kosztem planowanego zabiegu. Anulacji należy dokonać w recepcji Vitality Medical Spa & Wellness osobiście, telefonicznie pod numerem 41 378 89 00 lub mailowo spa@slonecznyzdroj.pl.
Jak mogę zapłacić za usługi lub kosmetyki w Medical Spa & Wellness?
Gotówką lub karta płatniczą. Goście hotelu mogą doliczyć pobyt w Medical Spa & Wellness do rachunku za pokój.
Gdzie mogę zostawić biżuterię i wartościowe przedmioty?
Sugerujemy Państwu, aby pozostawić wszystkie wartościowe rzeczy w sejfach w pokojach hotelowych. Medical Spa & Wellness nie ponosi odpowiedzialności za wszelkie zaginione przedmioty.
Czy dzieci mogą przebywać w Medical Spa & Wellness?
Dzieci i młodzież poniżej 16 roku życia mogą przebywać w obiekcie jedynie pod stałą opieką osób dorosłych.
Jak kontynuować dalszą pielęgnację w domu?
Po zabiegu terapeuta poinformuje Państwa odnośnie sposobów dalszej pielęgnacji, które pomogą utrzymać osiągnięty zabiegiem efekt w domu. Ponieważ są to profesjonalne kosmetyki do użytku domowego można je nabyć wyłącznie w profesjonalnych gabinetach kosmetycznych.
Jaka etykieta panuje w Medical Spa & Wellness?
- Prosimy o przybycie do Medical Spa & Wellness co najmniej 5 minut przed planowanym rozpoczęciem zabiegu aby przygotować się do niego i dopełnić formalności.
- Nasze Medical Spa & Wellness jest miejscem wyjątkowej atmosfery i spokoju. Dlatego prosimy o uszanowanie prawa innych gości do prywatności i relaksu oraz:
- nieużywanie telefonu komórkowego i innych urządzeń elektronicznych,
- niepalenie tytoniu,
- niespożywanie napojów alkoholowych na terenie Medical Spa & Wellness,
- Medical Spa & Wellness zastrzega sobie prawo do odmowy wstępu osobom wykazującym oznaki spożycia alkoholu oraz będącym pod wpływem narkotyków lub innych środków odurzających.
- Prosimy, aby w trakcie poruszania się po Medical Spa & Wellness zachowywali Państwo ciszę i rozmawiali przyciszonym głosem.
- Jeśli Państwa zachowanie będzie zakłócać spokój innych osób korzystających z Medical Spa & Wellness mogą Państwo zostać poproszeni o opuszczenie Medical Spa & Wellness.
- Medical Spa & Wellness zastrzega sobie prawo do przerwania zabiegu przez pracownika, jeżeli spotka się on z niestosownym zachowaniem Gościa (agresja, propozycja seksualna, itp.).